søndag den 18. marts 2012



Jeg troede igrunden, at jeg havde vasket så meget strik, at det der med at ødelægge tingene i vask var et overstået kapitel. Det er det så ikke..... Min Comfort Cardigan ser i dag sådan her ud .....
Størrelsesmæssigt er den gået fra M til 10 år. For at arbejdet ikke var helt spildt prøvede jeg at overtale min datter til at overtage cardiganen - lykkedes ikke, kan jeg fortælle (-:
Efter indlægget her er skrevet, vil jeg skynde mig at smide cardiganen i skraldespanden, så jeg ikke hele tiden bliver husket på den tid og de penge, jeg har brugt på projektet :-D





Dagen har også bragt et godt lille projekt - et lille etui til Idas Ipod. Opskriften er meget, meget nem at gå til. Det tog en time, og så var projektet færdigt. Min yngste datter har fundet en blå uld frem fra gemmerne - det skal hendes strikkes af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar